Raedelijn faciliteert en begeleidt professionals en organisaties om zich in te zetten voor een gezondere wijk, gemeente of regio. De eerste vier edities van het jaarverslag hebben we in een vergelijkbare stijl opgemaakt; bij aanvang van de vijfde editie zei onze klant ‘’Maak het maar edgy!’’. Een leuke uitdaging binnen de bestaande huisstijl en het karakter van de organisatie!

Img 4: Impression2

Informatieflow

Omdat de structuur van voorgaande jaarverslagen goed werkt, hebben we daar niets aan veranderd. Wel hebben we bepaalde content meer aandacht gegeven door deze een opvallende achtergrondkleur te geven of door gebruik te maken van elementen zoals extra grote aanhalingstekens om quotes te accentueren. Een geheel nieuw en interactief element is de tijdlijn, waarin men per maand kan zien aan welke projecten raedelijn gewerkt heeft.

Img 1: Preview Copy

Edgy

Om tegemoet te komen aan de wens het magazine meer ‘edgy’ te maken, hebben we gekeken of we de kleurencombinaties iets ‘spannender’ konden maken. Ook hebben we ondersteuende illustraties in die kleuren toegevoegd. Daarnaast hebben we het font uit de huisstijl van raedelijn op een andere manier ingezet. Binnen de bestaande huisstijl en kaders van de vorige edities van het jaarverslag hebben we zo de grenzen opgezocht.

Img 4: Impression3